Fel -.-

Inte gjort nåt vettigt alls hittills denna gråa onsdag.. Bara jäst, typ!

Ska åka in till läkarn i stan & tänkte jag skulle kolla om det gick nåt tåg in..
Visst gjorde det det. gött, tänkte jag,
tills jag insåg att jag inte kollat ordentligt på klockan. En hel timme fel!

Tyckte väl att det var lite märkligt att klockan kunde blivit så mycket redan ;D
Lyckades ju då missa bussen också, i min förvirring. Så nu sitter jag o väntar,
bara 20 min till, men ändå.. :p

Man ska inte ha 5 olika saker man tänker på Samtidigt, uppenbarligen! Haha :D

I övrigt är jag sjuuuukt trött på vädret.
Vem är inte det !?
Vi har ju knappt sett solen här, eller känt värme, sedan i April :(
Konstigt att man är trött o deppig? Nej!

Jag är glad för mina 2 veckor i Grekland, men nu är jag nästan beredd att lämna Sverige helt & hållet ! ;)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0