Haveri

Idag har jag vart på möte, sen träffade jag Pernilla i stan
innan jag mötte Angelica & styrde kusinens bil mot skåne.
Angie saknade sin systerson och frågade om jag kunde försöka hjälpa
till och hämta honom.
Absolut, klart jag gör :)

Allt gick bra på vägen ner, men på vägen hem så började bilen låta konstigt..
Ringde kusin som tyckte att "det är bara o köra", så sagt och gjort.
Vi kom inte så mycket längre än så.
Helt plötsligt så gick bilen nämligen sönder. Jippie.

Kolsvart ute, står på 120 vägen med ett litet barn i bilen. Panik..!
Ville inget hellre än att få Jovan & Angie därifrån.

Dennis, som jobbat kväll igår och dag idag & går på tidigt imorn bitti,
kom ner för att bogsera mig därifrån.
Ställde bilen nånstans runt Frillesås & sen skickade jag hem dem.

Inväntade min kusin & hans kompis i spöregnet, men insåg att bilen bara gled där bak, så någon bogsering hem blev det inte iaf. =\

Nåväl. Det ordnar sig. Måste försöka få tag i en boggie bara! ;)
Jag är glad att inget allvarligt hände & att alla kom hem helskinnade! :)
Tack Declan, Angelica, Dennis, Patrik & Nicke!
Allihopa, på olika sätt.

01:30 snart.. Nu är det verkligen dags att sova!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0