Jobb!

Var inne i Mölndal på vägledningsgruppen igår, första "mötet".
Man diskuterar bla vad man vill ha på sitt jobb, kartlägger vad som passar
en själv så att man kan hitta något som passar..
Skapar mer självinsikt helt enkelt & det är ju alltid välkommet! ;)

Sen åkte jag till stan & käkade brunch med lillsyrran på Evas Paley.
Därefter blev det en sväng till Olskroken för att träffa Johanna
(som jag inte sett på flera år) och hennes lilla dotter Sigrid. :)

Blev sent i säng och tidigt upp idag, då jag hade ett möte med min nya chef!
Om mindre än 2 veckor börjar jag jobba!
Spännande! Något jag aldrig jobbat med innan ;)

Hunnit med ett intensivpass på gymmet & läkarbesök idag med.
Nu - dags för skolan :)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0