London

So awesome !

Lördag var det pubrunda, hela natten lång. :) Dygna klarar jag mig utan alltför ofta dock.. ;)
Igår blev det att sova halva dagen, iväg på bio (såg Looper) & middag på en mexikansk restaurang,
sen en cider på vägen hem.

Idag var vi på Nando's för lunch, tidsfördriv på IKEA
(för att jag skulle känna mig mer hemma, haha)
innan vi gick hem till Dec & spenderade lite tid med Eileen.. :)

Tog oss in till Centrala London för lite käk på T.G.I Friday's
och lite spel på en närliggande arkad.
Jag vann stort på Mario kart, men förlorade lika stort på air hockey.
Vi gjorde båda rätt bra ifrån oss på ett "skjut spel" men sen fick Dec nog,
stannade förbi o köpte en tröja åt mig
och promenerade ner längs Regent street i duggregnet.

Tillbaka på rummet nu, min mage gillar inte all stark mat jag tvingat i den
så det blir fosterställning i sängen
till en film nu. :p
Klockan är ändå 23:30, så.. Might as well!

Haft det helt underbart här hittills, det kommer bli tråkigt att åka hem! =\


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0