Misinterpretation ?

Avslutar tyvärr dagen i en mindre positiv & trygg anda..sånt som händer!
Avskyr att jag är så lättpåverkad när det gäller vissa saker.
(Kanske är det bara rädsla inför den specifika saken som gör det här till något stort..?)
Dock är det skönt att ha självinsikten,
så att jag kan jobba på att tona ner det! :)

Träffade Emma på gården när jag kom hem, så jag blev kvar ute, pratade och lekte med barnen en stund i solen. :)

Sen in för att plugga, småstäda & annat.
Satte mig faktiskt & spelade tv-spel en stund också, första gången på 6 månader! ;)

Nya avsnitten av favoritserierna (Revenge, OUAT & GG) fick jag också sett & hade min kusin här en stund.
Hunnit med en massa idag ju, massa trevligt dessutom!!

Man ska se till det positiva & lilla, så det är vad jag väljer att göra även denna kväll, så jag kan sova gott ;)

Upp & tvätta vid 7, så nu säger jag godnatt! Lång dag imorn!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0