Virrigt !

Igår fick jag leka rörmokare hemma minsann!
Sjukt trött på att det stinker avlopp i badrummet
& att vattnet knappt rinner ner!
Hyresvärden hade tydligen skickat någon att åtgärda problemet
för flera månader sen, jag själv tycker nog då att den som var där borde skola om sig ;)
Helt igensatt av slajm var det!
Äsch, jag löste det iaf, så slipper jag tänka mer på det :)

Det har vart lite för mke negativt (dock väl uppvägt av positivt..)
den senaste veckan, så min fredagskväll var lugn,
låg bara hemma, kollade på mina serier & läste.

Strömavbrott i halva lägenheten fick jag med.
Eller, alla i trappuppgången fick det.
Tände ljus & mös under tiden jag väntade på elektrikern. :D

Idag har jag vart en sväng hos Pernilla, Robert & alla barnen :)
"Lekte" lite med deras läskiga ödla också - jag tror det var utseendet som
skrämde mig..
Jag vill själv ha ödlor, fast leguaner.
Det är dock väldigt mycket att tänka på så det får bli ett framtida mål!

Sen blev det en sväng till Hornbach för att köpa på mig mat till fiskarna.
Jisses, anställ folk som vet vad dem pratar om, haha!! >.<

Bloggar från bussen, som jag oftast gör.
Ska hem & städa nu.
Sämre dag fysiskt idag, så det är bara att fixa hemma & sen vila som gäller!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0