Crap

Skitmåndag!

Jessica var tvungen att ta ett av världens svåraste beslut, då Wilda var riktigt dålig..
Nu får hon springa utan smärta i hästarnas paradis, med evigt liv. <3
Mina tankar är hos dig gumman!


Min måndag blev inte riktigt som jag tänkt mig heller..
Åkte till Borås för att lämna igen holtern,
men eftersom jag känt mig dålig sen igår,
skickade dem mig från hjärtavdelningen till akuten..
Det tog bara 5minuter innan jag låg med EKG &
efter det var väntan heller inte så lång innan läkaren kom in.
Väldigt bra var han, och han tog det på allvar. Första gången någon gör det inom vården!

Nu är jag inlagd på MAVA..lika bra kanske.
Ligger med kliande slangar o sladdar överallt,
svettas & blir andfådd bara jag vänder mig i sängen, haha! :D

Jag som hade tänkt att plugga, städa & tvätta idag, det gick ju sådär ;)

Nåja. Eftersom ronderna börjar tidigt är det väl dags att stänga ögonen för idag.
Hoppas att jag får sova inatt, delar rum
med en kol-patient.. :)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0