Horror

Jag har haft mardrömmar innan, javisst.
Men jag undrar om nattens händelse var dröm eller verklighet..Eller nåt där emellan..?
Jag kände mig Riktigt otrygg när jag la mig, ska jag börja med att säga.

Tror ni på andevärlden? Jag gör.
Och inatt hände något som gör att jag tror än mer på det..
Jag kan bara inte förstå Vad som hände, Vad det betyder,
Vem det var & Varför jag blev så misshandlad.

För det här var brutalt. Jag var inte riktigt vaken, men sov inte riktigt heller.
Hur kan man vara så plågad, panikslagen..torterad?
Det kändes verkligen som att jag skulle dö. =\
Som att varenda del av kroppen var brutalt misshandlad, som att hjärtat
inte skulle orka slå mer.
Pulsen var högre än vid hård träning, jag hade ONT i käken, nacken, armarna, bröstet. Kroppen kokade.
Någon drog stenhårt i håret, tryckte ner mig.
Jag kunde knappt andas, fick inte fram ett ljud, fast jag kände att jag försökte skrika.
Visst kan man känna smärta i drömmen, men Aldrig har jag mått så
sjukt dåligt Fysiskt, efter en dröm.

Jag känner mig fortfarande, efter 6 månader i lägenheten, inte riktigt hemma.
Inte trygg. Något där skrämmer mig lite..
Oavsett hur hemtrevligt jag försökt göra det, det hjälper inte.

Först trodde jag att jag var dödssjuk alltså, var beredd att ringa ambulans.
För allt var så diffust, kunde inte greppa det jag varit med om först,
det tog en stund innan jag blev klar i huvudet..
Men - Jag tror att en ande kommunicerade med mig.
Och för all del!
Men man kan försöka få kontakt på bättre sätt än så. Fan! Ond ande?

Jag skulle kunna skriva ner Allt, men jag orkar inte. Så, ber om ursäkt till dem som inte förstår. Och för att inlägget är så virrigt.

Kan någon försöka förklara det här för mig? Ge mig tips?


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0