Jobbigt att se!

Städat, försökt pluggat, läst & kollat på x-factor idag.

Vart på trevlig middag hos Jessie & Robert också. :)
sen skulle jag hjälpa min (höggravida)
vän att ta in hästarna innan det var dags att åka hem.
Det blev inte riktigt som vi hade tänkt med planeringen! =\

Jessicas häst Wilda var rejält skadad i bakbenen..
Då det inte är min sak, tänker jag inte skriva så mke mer om det..

Jag har inte riktigt ord för det här, tycker så synd om både Jessica & Wilda! :(
Sjukt jobbigt att se er lida.
Jag hoppas jag kunde bidra med något iaf.

- vet att jag kanske inte kan göra så mycket,
men mina tankar är med dig gumman
& jag är bara ett samtal bort om/när du behöver mig! <3


Nu måste jag sova, ska tillbaka till SÄS i Borås på förmiddagen. -.-


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0