Kyla !

Önskar verkligen att jag hade rotat upp vinterjackan nu!!

Jag förstår inte hur jag har kunnat bli så frusen. Eller jo, egentligen vet jag ju :(
5 grader ute när jag gick till bussen.
Jag har aldrig haft ont av kylan innan & jag klär mig mer vädermedvetet nu! :p
Stod på busshållplatsen & hoppade till
KID KUDI för att hålla lite värme uppe. ;)

Kanske borde jag, varje morgon köra ett litet träningspass för att få upp pulsen över iaf 55? ;)

Hur som!
Är på väg till hjärt-doktorn i Borås nu.
Tåget dit tar 20min, men om jag inte vill bli 30min sen så får jag istället åka buss
in till Göteborg & hoppa på bussen till Borås där.
(jag bor mitt emellan de båda)
Det tar mig ungefär 2h att ta mig till sjukhuset. Great.

Extra gött är det när man faktiskt ber om hjälp att ta sig dit..
Vissa av svaren får mig att häpna.
För att inte tala om de uteblivna svaren. ;) Då vet man!
Känns gött att ställa upp på folk, utan att dem ibland ens behöver fråga, om & om..
- när man inte får nåt tillbaka den gången man faktiskt behöver hjälp.



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0