Duschstång

Jag har varit en "sittduschare" så länge jag kan minnas.
Får jag välja så föredrar jag det.

Minns när jag var yngre, hur jag låste in mig i badrummet, 
virade duschdraperiet omkring mig & satte mig ner. 
Jag älskade när mitt långa hår la sig slickat över öronen, 
så att jag bara hörde vattnet som rann över draperiet. 
Det var oftast när jag var ledsen, om det var bråk i familjen, eller mobbningen i skolan. 

Än idag älskar jag att sitta ner & bara låta vattendropparna rinna av kroppen, lämnandes ett spår av ny energi.
Det bästa i mitt hem är att jag har badkar. 
Det är sällan jag duschar utan att fylla upp rikligt med varmt vatten som omsluter mig.
Det sämsta är att en duschstång inte är "standard", så jag har ingenstans att hänga upp munstycket..
Måste fixa det. ;)

Måste försöka sova nu, har både Calera & Zeke i sängen. Bara Zac som fattas.. ❤


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0