!!!!!!!!

Kan jag få be mitt liv att fara till helvetet nu!?

Fick låna Carinas bil idag, lastade in Zenta och åkte inåt stan.
Tog en sväng på Hornbach & köpte ett par växter till akvariumet,
sedan drog jag till Blå Stjärnan för att hämta Zac.
Det tog ungefär två timmar innan jag kom därifrån.. 

Veterinären sa att Zac har väldigt högt blodtryck & förhöjda njurvärden.
De hade gjort ultraljud på njurarna men det sade hon ingenting om, 
så jag vet inte vad det visat..
Då de inte hade sett några anfall under tiden han varit där, fick han åka hem.

Två timmar efter att vi kommit hem, när jag står i köket & gör gröt,
så hör jag ett bekant & obehagligt ljud..
Gick in i sovrummet & där låg min Zac på golvet, mitt i ett nytt, värre anfall.

Jag är så orolig, så det gör ont i magen. Vet inte om jag ska försöka somna eller hålla ögonen öppna..

Min prins! 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0