Helvete då..

Så.. Idag.
Sov dåligt inatt (trots 1,5 imovane..) och vaknade vid ett tillfälle av att Zac fått
ett nytt anfall.. Värre än de tidigare. :( 
Sov en stund här och där, sedan gick jag upp och började fixa akvariet. 


Lade ett stenrös också men blev inte nöjd för det rasade hela tiden.. 
Får fixa det en annan dag.

Sedan fick Zac ännu ett anfall.
Kissade ner sig i sängen när jag tog upp 
för att linda in honom i min tröja.
Värsta anfallet hittills. :(



Skulle vara hos Pernilla kl 16 men fick ringa från badet & förklara att jag skulle bli sen. Och sedan bestämde jag mig för att åka tillbaka till Djursjukhuset 
med min lille prins.
Sprang över till Emma som liksom en ängel sänd från ovan hjälpte mig att
tvätta mina sängkläder då jag inte hann.. <3
Sedan fixade jag skjuts in till stan, Glenn skulle ändå till Nilla & var så snäll 
och hämtade upp mig, Zac & Zenta!
Han & Magnus satt dessutom med oss på BS tills jag tvingade iväg de till Pernilla. :)

20:30 fick vi träffa en veterinär, som var på min planhalva. Lägg in på IVA för Obs. 
Imorgon ska de göra ultraljud, då hans (bla..) njurvärden var höga..
Och eventuell en hjärnröntgen.
Ca. 10-25.000 kronor kan detta gå på.

Usch, Zac har aldrig varit hemifrån innan om natten. Hoppas så innerligt
att han inte är allt för dålig eller orolig!

Min älskade lilla grabb!





Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0