Mot Gamlestan

Var uppe kl 6 igår morse, för att åka till Ullared. 
Smart drag! Det var nästan inget folk alls på Gekås när vi kom,
de flesta satt i bilen & åt frukost. Liksom mitt sällskap. :)
Vi gick runt där inne till lunchtid, då det började bli mer folk. 
Jag var Daniels "personal shopper" och lade bra mer energi på att hitta bra 
kläder åt honom än mig själv,
men En kofta fick jag iaf med mig hem. 
Och strumpor. Så behöver jag inte tvätta på ytterligare några dagar ;)
En sväng i affärerna runt om - sedan hemåt.
Vi stannade till på Visko också och när
vi väl kom hem var vi nog lika slut allihopa! 
Emilia däckade sista halvtimmen i bilen, hon kämpade tappert på hela tiden! 
Världens bästa lilla tjej! :)

Fastnade i karvande igår kväll, tappade kollen på tiden, så vid 00:30 lade jag
mig i sängen, helt trasig! :p 

Nu sitter jag på bussen in mot stan, perioden slut på busskortet
och dessutom utan hörlurarna.
Fattar inte vart jag kan ha lagt de, höll på att missa bussen för att jag letade.
Musik är min räddning, min flykt undan verkligheten.
Det är så jag klarar av att vara bland folk - och på en buss.
Måste köpa ett par inne i stan nu helt enkelt, så jag håller mig på ytan. ;)

Puss på er! ;D 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0