Toppen!

Haft en härlig eftermiddag/kväll med favoriterna! :)
Melinas första födelsedagskalas! 


Har ni en bästa vän?
Jag menar, en bästa vän som ni kan säga allt till, 
utan att behöva skämmas?
Utan att behöva vara rädd att det sprids vidare?
Utan att behöva vara rädd för att bli dömd?
- Det har jag! Och jag hoppas att ni också har det. 
Det är så skönt att ha någon som man vill berätta även det värsta för.
Skönt att inte behöva gräva ner det, långt inom sig själv.

Har suttit & slipat lite på kransar ikväll. Imorgon är det marknad nere vid affären och får jag bara tag i ett bord så kommer jag stå där nere & sälja DEQO.
Vi får se om några timmar, när jag har sovit, ätit & duschat. ;)

Godnatt! 




Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0