Trött som få..!

Igår var en lång, härlig dag!

Stressade som en idiot på förmiddagen, (sov knappt på natten så jag försov mig när jag väl hade somnat..) för att få klart & fram allt DEQO.
Stod på julmarknaden i Rävlanda igår, jätteroligt!
Mamma, Lina & Liam kom dessutom & överraskade mig! Underbart!! <3
Familjemys en stund, mamma köpte jättegott fika på marknaden 
& jag gjorde varm choklad åt våra frusna kroppar.
Sprang sen runt och städade för jag skulle få middagsbesök. ;)

Avslutade kvällen med att skrubba kattbajs från golv & väggar.
Smärre bakslag med Calera, som inte hade varit på lådan, 
hon var så rädd att hon sket ner sig.. :(

På det stora hela så var det en bra dag.
Det var en bra helg! :)
- hoppas veckan blir bra också! 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0