Uhm...

Men hej där!
Kul att ses, längesen sist..
Vad har hänt sedan senast då?

Aah...det undrar jag med! ;) Närminne är inget min hjärna verkar vilja syssla med!
Undrar om kamerarullen kan avslöja mer än min hjärna kan.. ;)

Ja, men! Se där! 
Zeke har blivit helt jävla fantastisk med människor! 
Jag är så stolt över honom!
Katten som flög upp och gömde sig på garderoben när det knackade på dörren
- är borta! För alltid, hoppas jag!
(Här smörar han in sig hos Carina)


Han är också en jävel på att klättra i träd
tydligen. Galenpanna! ;)
Men ner tar han sig iallafall, tuffingen!


Melina har ju fyllt ett år! Wiihooo!!


Mängder med gos med gammeltanten.



För två veckor sedan hittade jag ett ekollon med rot.. Tog in det, och nu ser det ut såhär! :))
(Undrar om grannen ovanför märker om det växer ett träd igenom hans köksgolv..)



Efter incidenten med Calera, försökte jag några dagar senare igen.
Glömde mobilen så jag fick ingen bild,
men vet ni!?
Jag klappade henne en stund på huvudet - men en oskyddad hand!!
Hon verkar vara en så härlig tjej. Om hon bara insåg att hon älskar mig snart..



Tre filmer dök ner i brevinkastet.
1D - This Is Us, The Mortal Instruments & The Hunger Games.
Fanfreakingtastiskt!
Letat runt i stan efter en särskild grej idag, med Robert & flickorna.
Utan lycka kan jag ju tillägga.
Fastnade i Delsjömotet på vägen hem för att en buss hade fått motorfel & börjat brinna. 
Men hem kom jag till slut & har kollat på en film. :)

Ja, sen har jag gjort saker som jag absolut inte tänker ta upp i bloggen.! ;)

Har gjort bollar på huvudet inför morgondagen & ska gå ut med Zenta så att hon får kissa. För sedan ska jag/vi sova! 


Godnatt på er! :) 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0