Väntan, oro & ångest.

Ruskig & lång Söndag.
Ändå tycks klockan vara mer än det känns som..

Veterinären ringde med uppdatering om Zac, som blir klar en natt till..
Just nu får han blodtryckssänkande medicin, imorgon får vi se vilka steg de tar..

Den här tiden för 5 år sedan, när Zac bara var en liten bebis, 
blev hans mamma allvarligt sjuk.. Tarminvagination. Det var många turer till olika veterinärer och flertalet operationer. Tyvärr funkade ingenting de gjorde & till slut var det enda snälla alternativet att låta henne somna in.
Min älskade, underbara Sezzan ❤
Jag kan inte låta bli att vara livrädd att det är så det kommer gå med min prins nu.. :(

Har fått städat lite, frostat av frysen, diskat & försökt tvätta rent bäddmadrasskyddet..
Det sistnämnda gick inget bra alls, ska tvätta det igen men det verkar som att det är förstört. =\

Jag vill åka och handla lite imorgon, men jag vet inte när jag borde göra det.
Veterinären kommer ringa & jag vet inte alls vad som kommer sägas..

Lite gladare nyheter?
Ja, Calera blir allt tuffare! ;)
Igår kom hon ut till köket när jag satt där och åt..


Imorse låg jag i sängen och stirrade i taket en bra stund när jag vaknat..
Flera gånger var hon inne och smög runt sängen, för att titta på mig. ;)


Hon kom fram från sitt gömställe sent ikväll, men nu äter hon iallafall.

Dags att gå till sängs, sov gott & se till att göra det bästa av den sista hela veckan av 2013. 



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0