Update Zac



Så, då var vi hemma från djursjukhuset. 


Han var lite "elak" mot personalen på Blå Stjärnan, vägrade att få på kragen
och kanylen för blodproven.



Utöver det var han sig själv, pratig & nyfiken. 


Vet. ringde upp & sa att alla värden var fina, förutom leverns. 
Det var inget jätteallvarligt men jag ska byta till njurfoder & åka tillbaka när han ätit det i en månad, för nya prover.
Sköldkörteln har de inte fått svar på ännu, så jag får ha tålamod & hopp tills nästa vecka.. 
Nysattackerna vet de inte vad det kan varit.
Det läkande ögat ska få salva i fem dagar.
Agria tog största delen av kostnaden, han har ju varit försäkrad sedan födseln i princip - så idag landade det på 1100kr.
Han är pigg som vanligt & matglad. 
Försöker äta upp plastgranen jag släpade upp från källaren.. :p
Vi är båda trötta efter så många vakna timmar, så nu ska vi vila! ;) 

Eller ja. Jag håller på med tvätt i källaren, hunden måste ut & jag behöver ny snus.
Får vila efter kl 20! 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0