Whoop!

Fastnade på golvet i pysselrummet till 00:30... Gjorde bland annat denna:


Sov inatt, hela natten. Så nu är jag tröttare än vanligt...
Ska finslipa 2st kransar idag, denna och en annan. 
Hoppas att de blir fina/prisvärda sen!

Jag ska bara orka flytta mig från soffan. Alla djuren ligger och sover & det vill jag också göra. ;')

Igår tog jag ett tufft beslut gällande mitt ex. Jag vill inte tala illa om någon, men han är rätt skruvad. Felskruvad. Det liksom läcker ut ur förnuftkranen..
Jag har sagt att jag inte vill ha med honom att göra, att han får fortsätta leva i sin vridna fantasivärld utan mig.
En gång i veckan har jag ändå fått ett mail ändå. Trots att jag tagit bort honom på Fb. Jag orkar inte med det längre, så jag fick blockera. Jag vill inte, det ska inte behövas...
- varför göra slut med en grymt bra tjej men sedan inte låta henne vara? ;)
Your loss! 

Nåja, nu går vi vidare. Det är ju ändå Tisdag! ;)



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0