Folk!

Haha, vissa av våra gäster är
Så skrattretande, ojoj!
Imorse ville jag bara säga till vissa att "testa du på att göra mitt jobb, ensam när vi har mycket att göra".. :p

Det är inte alltid lätt att bolla 15 saker samtidigt, när något krånglar & disken ska in osv..
speciellt inte när vi dessutom har en frukostfika på annan plats så att man
blir ensam i frukosten.

Det är mycket att tänka på!
Buffén ska vara uppfyllt, kaffemaskinen iordning, tévatten, juicepressen,
borden skall plockas av OsV!
- Med 70 gäster i restaurangen som skall vara nöjda..!

Man får le, hålla huvudet högt & säga "jag kommer strax".. :)

Saker görs inte av sig själva någonstans, tänk på det.
Personalen gör sitt bästa för att ha full koll på läget & göra dig så nöjd det bara går :)

En gäst pratade lite med mig när jag plockade disk vid hennes bord,
Hon var väldigt vänlig, respektfull och empatisk.
Tack, det gjorde Min morgon mycket ljusare :)

Så oerhört tacksam för dem personer jag jobbar med! Underbara änglar hela bunten :)

Nu ska jag hem & sova, försöka bli frisk!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0