Nyår

2012 var skit på många sätt, för mig & många i min närhet.
Resumé går jag inte in på..

Nu har vi dock ringt in det nya året & jag hoppas att alla jag håller kärt
& alla som förtjänar det, får ett hälsosamt & lyckligt år! :)

Var hos Patric & Elin igår, sjukt trevligt! vi var 15-20 personer - och alla skulle sova över i deras 2a. Hur vi fick plats vet jag inte riktigt, det fanns inte en tom yta i hela lägenheten iaf ;)
Har ont i hela kroppen idag & är seg, vi sov inte så länge :p
Vi låg & tokskrattade i sovrummet i någon timma åt allt & ingenting innan vi slocknade :)

Nu är jag på väg hem till mina små hårbollar :)
Västtrafik har ju ändrat en jädra massa busslinjer, så att ta sig hem nu är ett halvt dagsprojekt!
Bussarna matchar inte, så jag har lagt ca 40 nu på att bara Vänta. :p

Nåväl! Hem, äta, ta ett bad & slänga på någon skön film..bra plan för dagen! :)
Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton & inte spenderar dagen bakfulla & orkeslösa! :)


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0