"Rasse" ...

Folk som sitter på nätet & hatar, trycker ner, antar saker utan fakta..

Jag avskyr folk som ska föreställa vuxna, som gör allt för kicken av att provocera/trycka ner andra..
Jobba lite med självkänslan & skaffa en bättre hobby.


Duktigt att kalla mig rasist utan att veta det minsta om mig, för att jag råkar tycka att tiggare är jobbiga?

- Många av dem har det som "jobb", ditsatta av andra & lever egentligen rätt gott men hamnat i fel kretsar..
Det handlar väl ändå inte om vart de kommer ifrån? Whaat O.o

Och de som säger att världen inte ser ut så, dags att vakna upp nu..
http://youtu.be/QQipQfC1rA4


Testa att fråga, ta reda på fakta, innan ni uttalar er.
Sopa rent framför er egna dörr först.



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0