Sommar

Dagen har varit lång och produktiv, nu är jag trött men nöjd.

Jobbat idag, när jag kom hem kände jag inte för att däcka på soffan, så tog tag
i trädgårdsfix.
Jobbigt när det var så varmt, men det gick :)

Hittade en mediamöbel för några dagar sedan, så lånade bil & åkte för att hämta den plus handla lite hem.

Väl hemma fick jag hjälp av Alex att sätta upp den, blev jättebra :)

Lite städ & fix, blomplantering & nu slappa på soffan.

Förresten, igår hade jag en spindel som singlade ner framför ögonen på mig från håret..
- nu känns det som att det kryper över hela kroppen & tidigare idag fick jag
för mig att spindeljäveln lagt ägg i örat
på mig.. Haha!

Jag behöver vila huvudet nu tror jag, har haft alldeles för mycket i tankarna den senaste veckan!

Trevlig midsommar!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0