Bäst. Helt enkelt.

Alltså jag säger ju konstant att lilla Borlioz är den BÄSTA katten man 
kan skaffa sig....Här är ytterligare bevis!

Emilia är 2,5 år och som ni ser helt underbar, men som alla andra barn
som inte lever ihop med djur, så har hon inte riktigt lärt sig att "klappa försiktigt".
Det är så det ska vara. Man lever och lär =)

Vad är kattens reaktion på att en liten flicka klappar och pussar på honom?
- Han visar att han vill ha mer!

 


Jag älskar den här lille grabben till döds! 
Det enda negativa jag kan komma på att säga är att han äter ALLT ;)
Men det är något man får räkna med, med hans bakgrund! 
Och det är relativt lätt att häva det problemet.

Imorgon kommer ett par hit för att träffa plutten, jag hoppas verkligen att det
är HANS tur nu! <3

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0