Funderingar

Godmorgon! Strax dags att ta ut hunden..
Men först tänkte jag berätta något för er.
 
Jag tänker sälja lite av mitt pyssel.
Till förmån för de katter jag tar hand om.
 
Jag är sjukskriven. Jag har väldigt dåligt med pengar, jämt. 
Djuren ska ha allt de behöver, innan jag ens tänker på mig själv. 
Nu börjar månadens räkningar trilla in & jag inser redan att jag absolut inte kommer klara mig. :(
 
För att få tiden att gå så pysslar jag en del & sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra av allting - så vad bättre än att sälja de? 
- Alla pengar jag får in, går till djuren.
Mat, sand, godis & annat de kan behöva.
Jag kommer att redovisa här, vad jag köpt. Så ni vet att det inte något fuffens.
- Jag kommer inte kunna fortsätta ta emot katter från Djurens Chans, utan er hjälp.. 
Och detta är vad mitt hjärta slår för. 
 
Så, något fint till dig själv? En vän? Mamma/Pappa? Syskon? Mormor? Ja men ni förstår. De får något jag lagt många timmar på att tillverka & även ett tack-kort från den/de katter som finns i hemmet.
 
Är det något särskilt du vill ha? 
Kolla om jag kan fixa det. :)
 
Skulle det vara så att ni inte vill köpa något, men hjälpa till ändå, så är det givetvis okej & extremt upskattat!
Då bestämmer ni ju summan helt själv, dessutom. :)
 
Lägger upp bilder i ett separat inlägg. :)
Tack på förhand. 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0