Hoppsan!

Jag har sovit inatt.
Alltså, utan piller - hela natten.
Någonstans mellan 6-7 timmar. Coolt! ;)

Klockan sju imorse ringde telefonen, någon från
Holmgrens som undrade om jag skulle vara hemma
mellan 9-11 så de kunde komma och kolla på spisen.

Jag dåsade lite till, sen gick jag ut med vovvsan, gav
alla djuren mat & satte igång att dammsuga.
Gubben från Holmgrens kom vid 10:15 och när han kollat
på min värdelösa spis satte jag mig och karvade bark.

Kände runt 12:30 att jag började bli hungrig och tänkte att
"ja, det är ju dags för lunch.." - sen kom jag på att jag hade
glömt bort att äta frukost. ;)

Fick höra av en vän idag, att om en kille "dissar" dig..
- för att han är en kille som inte kan erbjuda dig
något du behöver/vill ha...kanske egentligen inte dissar dig.
Han insåg att du är bra - något att ha - och väljer att inte göra
något som kan leda till att du blir sårad. Vilket ju lär hända om
det nu faktiskt är så att han inte kan ge dig det du behöver..
En bra kille handlar så iaf. En gentleman. Ta det som en
komplimang - även om det svider i stunden. =)

Jag är supertrött och har ont idag, så istället för att aktivera
Zenta utomhus, så hackade jag upp blodpudding och gömde
runt om i lägenheten. ;)
Nu ligger hon och vilar, gammeltanten. ;)
Måste strax gå ut med henne iaf, men hon får hålla sig,
så jag får samla kraft. =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0