Hujeda mig!

Suck, stön, stånk....osv.
Ni fattar grejen.

Okej. Igår natt drömde jag att mitt liv var värsta actionrullen,
var jagad av folk som skulle mörda mig och tog tillflykt till
ett hus som hade fungerande taklampor men inga eluttag så jag tog till tändaren & förlängningssladden.. ;)
Drömde också att det var sommar och jag var ute med alla djuren & Calera var lika gosig som Zeke..
Och att jag var med F, kommer inte ihåg detaljer..

Sinnessjukt, de är så verkliga också så när jag vaknar vet jag inte vad som är på riktigt och vad som är dröm.
Sällan är drömmarna så "milda" som de var inatt heller.

En vecka sedan jag ringde läkaren, har ännu inte hört något tillbaka.. Imorgon är det JAG som ringer och skriker av utmattning och ångest vill jag lova !

Vad mer?
Jag håller på att bli sjuk.Zenta ligger och vaktar sin mat.
Dum är hon, om hon äter upp den så kan hon ju slappna av sen? ;)
Pojkarna är ute, tills jag tar ut Zenta på sista rundan - vilket inte lär hända om hon vägrar äta.. ;)
Calera sitter och stirrar.. På mig och akvariet, om vartannat. Har kokat kyckling idag som jag ska strimla och ge henne som godis imorgon. ;)

Nu ska jag släppa alla världens bekymmer. Så, godnatt på er! =)

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0