Life as it is

Så, nu är vi klara med den här dagen!
Zenta har fått lyxbehandling med kloklippning & bad.
Lyx enligt mig - Pest enligt henne, vill säga.
 

Jag avskyr att hon släpper all vinterpäls & att hennes vanliga päls inte verkar vilja växa ut.. Tur jag har ett bra täcke till henne! 
 
Nu har jag lagt mig i sängen, googlar runt efter ljushållare i metall för värmeljus.. Någon som kan ge mig tips på var de finns att köpa? 
 

Sådan stil. 
 
Jag minns inte om jag skrev det förut.. Men idag fyller min stora pojk, Zac, 5 år.
 

Då hans mamma (älskade Ängel) valde att föda sin kull i ett rum som fortfarande bara hade betonggolv & det är giftigt, så var jag förlöserska. 
Så de föddes alla i mina vänder. 
365x5 dagar har jag fått äran att vara hans allt. Jag hoppas på minst 365x10 till! ❤ Underbara fluffboll! 
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0