NattKatt

Det är en ganska mörk bild, då detta var sent inatt..
Men - ser ni? Calera gick omkring i lägenheten.
Satt en stund i vardagsrummet & tittade på mig..
Sen hoppade hon upp till Zeke, hon är nyfiken på de andra djuren
- men fortfarande för osäker så när Zac 
gick emot henne när hon jamat på honom,
så sprang hon iväg.
 
Hon åt, gick på lådan, tvättade sig. Härligt att se henne gå utan att göra sig så platt som möjligt.
 
 
 
Så i förmiddags skulle jag ge henne lite godis, då fräste hon och gjorde utfall mot mig. ;)
 
Den här dansen kommer ta tid! 
Men det ger så mycket. För henne & mig. Varje framsteg värmer mitt hjärta.
Det är små pälsbollar jag brinner för. 



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0