Oj, så det vart.

Jag är duktig på det där med att säga en sak - och göra en annan.
 
Kollade på en halv film, sen bestämde jag mig för att leka bort smärta osv,
så jag gick ner till slätten och körde lite fotboll med Zenta.
Fotboll - ur en hunds synvinkel. ;)
Hon var supernöjd över att få vara fjantig med mig! 
Och det var ju tanken. :) 
Kan man inte få sig själv att må bra, får man se till de man älskar istället..
 
Solen låg på i köket och talade om att det var dags att putsa rutorna lite,
insåg att tätningslisten i fönstret var så torr att jag kunde skrapa bort den
med fönsterrakan. 
Måste ringa hyresvärden imorgon och se till att det blir fixat innan det blir -25 ute. ;)
 
Städat, pysslat och (hör & häpna) sjungt, för att fördriva tid.
Har grymt ont i stämbanden nu, men det var så skönt att bara få
släppa ut lite energi. :) 
 
Har tänt den "mjuka" belysningen, satt på lugn musik,
släckt ner i badrummet och ska nu vila några minuter i badet, 
innan Zenta behöver ut igen ;)
 
Ska lägga upp en ny film på Calera också, icke att förglömmas! 
 
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0