Oj!

Hur kan klockan redan vara 22:00!?
Hmm..!

Började dagen med en tur till affären för att handla kattmat, sen hem & sortera upp all tvätt som skulle köras.
11-15 vart det spring till källaren en gång i timmen för att byta & hänga upp tvätten.
Under tiden jag väntade körde jag städning. 
Såg att en av slöjdstjärtarna hade dött - och en är på god väg - 
så jag passade på med storstädning av akvariumet också. 

På kvällningen så kom ett par hit för att träffa Borlioz. 
Lotta & Erik, hur goa som helst! :)
Vi drack té & pratade om djur och annat smått, 
Lotta kelade med Bolli och blev verkligen förälskad 
- så jag hoppas att Erik också föll lite för honom, så att han får sitt för-alltid-hem nu!
Jag har sagt att han gärna får vara kvar här så länge det behövs,
då det är viktigt att han får rätt hem.
Och det känns som att L & E är just det, rätt :)

Hämtat, vikt & lagt in all tvätt, pratat med Angelica på telefon & mutat Calera lite. 

Spenderat en timme i köket & borstat Zenta. Stackarn tappar all sin vinterpäls igen. :(
Jävla klimatförändringar! Hoppas den kommer tillbaka när kylan smäller på!

Ber om ursäkt, men nu orkar jag inte skriva mer.
Ska nog ta ut Zenta på kvällsrundan och sen lägga mig.

Djuren är vad som håller mig vid liv, är så glad att de finns & hjälper mig att andas! <3

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0