OjOj!

Har försökt att ladda upp den senaste filmen på Calera, men det vill inte fungera för mig.. 
Det går som vanligt, hon är förbannad mest hela tiden & jag låter henne vara lite. 
Hon kommer fram lite på kvällen/natten & sätter sig och tittar på mig.
Igår kväll gick hon på lådan, fast att jag var i samma rum.
Det måste få räknas som framsteg? :)

I Måndags var jag iväg med min kompis Alexander till olika zoo-butiker inne i Göteborg. 
Igår var jag ute i skogen med min kompis Heléne och plockade grejer till pyssel, som vi gjorde lite på eftermiddagen.
När jag kom hem så fortsatte jag pyssla ;) långt in på natten..

Idag har jag & Alex vart iväg igen.
För alla akvariefantaster där ute kan jag tipsa om Arken Zoo i Kungsbacka. 
Shit, vilken avdelning! :) 
Däckade en stund efter att jag kom hem, vaknade för 45 minuter sedan.
Hatar att inte få sova ordentligt en enda natt. 
Skumma drömmar jämt & vaknar helt genomsvett var tredje timma :(

Nu ska vovsen ha mat, sen ska vi ta en liten runda i kylan :) 


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0