Onsdag

Hej, hallå & goddag!
Syns det hur jävla trött jag är? ;)
Måste ringa läkaren, står inte ut längre!
 
 
 

Är på väg till ett möte med min jobbcoach nu, 
men jag har lite bråttom & vi har ju ändå sällan "traditionella" möten, 
så jag ska be henne att gå med mig & handla. ;)
 
Klockan 15:30 ska jag vara tillbaka & då ska jag hämta lilla trollungen Emilia från dagis. 
Sen blir det att laga mat, ta ut hunden & antingen pyssla eller baka. 
Kanske bägge, beroende på hur trött hon är.
I värsta fall får jag bädda ner henne i hundsängen. Det gillar hon.
 
Haha, skämt åsido - njuter ni av vädret?
Solen når igenom det tunna molntäcket & det är rimfrost överallt. Härligt!
 
Skänker en extra tanke till bästis idag. 💖

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0