Puh!

Igår vart en lång dag - och långt ifrån planerat.
 
Skulle in till Gamlestaden & där skulle det ta ungefär en timme.
Sen åkte jag in till Panduro och dregglade lite över allt jag ville ha 
- vilket faktiskt inte var så mycket! 
Hade tänkt att åka hem därefter men så fick jag sms av en av mina
närmsta vänner som frågade om jag ville fika.
Givetvis stannade jag kvar i stan.
 
Hon skulle till läkaren så jag erbjöd mig att följa med. 
Det skulle inte tagit så lång tid, och skulle vara något positivt
- men så vände det till platt pannkaka & vi fick åka till akuten istället. 
Hennes kille kom in & sen hängde vi på sjukan lite. 
Som man brukar få göra i vårt avlånga land.
Kom hem vid 19:30 & lade mig platt på soffan & kollade på tv. 
 
Somnade runt midnatt, vaknade vid 03. Var bara vaken en stund innan jag
somnade om & sen låg jag & vred mig i dvala till kl  05.
Gjorde mannagrynsgröt, tog ut hunden & nu ska jag försöka sova en stund igen! 
 
Hoppas ni alla får en fin Onsdag. 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0