Slött

Igår när jag skulle ta morgonrundan med Zenta så mötte jag lilla Benjamin,
som stolt berättade att han skulle gå över till Sofia & vara där medans
Helene & Minnah skulle handla.
Ringde Helle & kollade om jag kunde åka med, så åkte vi mot Borås.
 
Plantagen, Arken Zoo, Jula & Citygross
var vi inne & kikade på. Minnah var jätteduktig & glad hela tiden. :)
 
När vi höll på att lasta ur bilen hemma, sprang jag & plingade på hos Carina.
(Hon bor under Helle & Erik)
När jag hade plingat på så gick jag därifrån, lämnade Zenta sittandes utanför dörren.. ;)
Haha! Hon klev rätt in för att tjingsa på sina polare - medans de i sin tur sprang ut
för att tjingsa på mig! :p 
 
Vi svidade om & sen tog vi en runda i skogen. 
När vi nästan var hemma igen, kände Bonita av en sork eller dylikt & började
möblera om ett par trädstubbar ;)
 

Vit Samojé - inte så vit. ;)
Zenta & Ludde sket i vilket & lullade runt för att käka ekorrbajs eller något, istället.
 
När vi kom in så lurade jag fram Calera & låg en bra stund & försökte få henne
att förstå att jag inte är farlig..
Med tonfisk i handen, såklart ;)
 
Hon fräste, högg i luften & morrade, för att visa hur lite hon tycker om att jag är i närheten..
Som vanligt alltså.
Men sen åt hon ur handen på mig, slickade på mina fingrar & lät mig klappa henne
på huvudet & kinden.
- Med min bara hand! :)
Hur mycket man än ogillar människor så kan man ju bara inte motstå lite ömhet!
 
Kvällen innefattade tv-serier & fortsatt pill på mammas julklapp. :) 
 
 
Så, om 10 minuter ska jag ner i källaren & börja tvätta.
Tror ni att Zenta är med på de noterna eller? ;)
 

Hon håller mina ben gisslan!
 


Snygg bild, va? ;) 
 

En fin lördag önskar vi er - grånos & jag. 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0