Söndag

Slutet på November. 1 grad ute, solen står lågt på en isblå himmel.
Underbart!
- och jag ligger på soffan.. ;)
Sömn- & vätskebrist & mensvärk.
Skakar av smärta & utmattning.
 
Har haft en riktigt trevlig kväll & natt, med extra fint besök. :)
Somnade vid sex imorse.. ^_^ 
 
Tog på Zenta sitt fina täcke & tog en uppfriskande promenad när jag vaknade, 
men sedan sa hela kroppen ifrån så nu tänker jag ligga & kolla på
film med djuren en stund.
 
Zac (som tydligen döptes om till Kenta igår) ligger vid mina fötter & myser.
Eller, på. Tänk om man kunde vara honom för en dag! :) 
 
Zenta ligger nedanför mig & Calera i köket.
Zeke (eller Niklas, som vissa kallar honom) är ute & fixar söndagsmiddag. ;)
Hoppas att han tar en hare istället för näbbmus, idag. 
 


 
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0