Till förmån för de fyrbenta ❤ - uppdaterad


Här kommer bilder på några av de saker jag redan pysslat ihop, som jag nu säljer
för att kunna ha råd att hjälpa fler hemlösa katter att slippa undan svält och kyla.

Pengarna kommer att öronmärkas till kattmat, kattsand, leksaker, filtar.. 
Ja, allt som en katt har rätt att få ha, varje dag. =)
Jag kommer att fotografera mat & kvitton, fortsätta lägga upp bilder och uppdateringar.

Vill ni hjälpa mig att hjälpa, men inte litar på att pengarna går till det som skrivs?
Hör av er via kommentar, så återkommer jag så fort jag bara kan, så får ni adressen hit
- eller vad som skulle kännas bäst för er =)


Dörrkrans - 250kr


 
Bordsdekoration 250kr



Calera (den skygga kissen som jag försöker få att visa tillit..)
visar upp ett av mina verk ;)

 

Dekorerad sten 250kr



Ljusfat 150kr



Bokask / Bokgömma 480kr (kan lägga upp fler bilder.)
 








Pennförvaring (eller vad man nu kan tänkas vilja ha i) 70kr
 
 
Följande av mina verk har redan fått ett nytt hem:


 
 
Kram på er, från mig & alla de fyrbenta här inne i värmen <3
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0