Vovvan dålig..

Idag är Zenta inte helt pigg =(

Början på dagen så visade hon inte på så mycket,
men jag gick med Helle för att hämta hennes barn hos dagmamman
strax efter fyra och på vägen tillbaka spydde hon två gånger.

Inte så som hon brukar göra, så att jag hör när det är på gång..
Hon stannade upp precis som för att lukta på något och första gången
frågade Helle vad hon nu hade hittat.
- Det såg inte så fresh ut, så jag tittade inte närmre utan fick henne att
fortsätta gå.
Bara några meter efter det - mitt på övergångsstället - så stannar hon igen.
Mitt i vägen kan vi inte stå, så jag tittar bakom mig och ser ett spår av kräks
under henne.. =(

Jag, Helle & barnen gick sedan upp till Catrin & Alex, för att fika då vår vän
Catrin fyller 27 år idag.. - GRATTIS - och då lägger Zenta en rejäl jävla pizza
på deras hallmatta.
 
Nu känner jag mig som en dålig matte, som inte märkt av det, för att jag har mått så
helvetes dåligt själv.. =/
Och elak, för nu fastar jag henne tills imorgon eftermiddag.

Jag hoppas att min fina gammeltant blir bättre igen. Det är ju tack vare henne
och katterna som jag ens kommer ur sängen på morgonen.
Och tar mig igenom dagarna.
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0