You spin my head right round..

Klockan är redan midnatt.. Jahopp!
Ska lägga mig strax, fastnade i "Vikings" & att se till att Calera
fick i sig sin portion tonfisk. 
 
Hörde precis skådisarna i Vikings prata "Svenska" -
haha, roligaste jag har hört på länge ;) förstod inte ens 1/3!
 
Idag har haft VAAB-dag.
Vård av annans barn. Härligt att få lägga min energi på att lilla
Emilia skulle må så bra som möjligt, trots febern. :)
 
Carina kom över med hundarna & en hel box med pärlor & annat..så vi pysslade lite. :)
Jag har inte suttit med pärlor på länge, och jag väver vanligtvis mina armband
- tycker det blir finare..
Men idag fick Emilia sig ett armband som jag hoppas håller & hon gillar. ;)
 
Imorgon tänkte jag ta sovmorgon & sätta mig med juldekorationer igen. 
Vi får se hur det blir med den planen.
- Vill åka in & kolla på Catching Fire! 
 
Godnatt & sov gott!
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0