Zzzz

Åhå, en sån dag.
Spraymålat, lagat mat, diskat, hämtat material från skogen, pysslat & kollat på film.
Seg dag, tungt att andas.
 
Tog en paus ifrån allt och satte mig i klädkammaren/pysselrummet,
kollade igenom Creativs huvudkatalog.
Calera hade tagit tillflykt in dit, så det var dagens övning. Nya ljud. 
Hade med mig tonfisk också, men den tog hon inte förrän jag hade kliat henne runt huvudet. Med handen.
 
Slängde ihop en pastarätt innan, men när jag hade ätit klart så gjorde det
så ont i själen så jag pälsade på mig själv & Zenta, sen gick jag snabbt över
till Carina, hämtade hennes hundar och gick & mötte henne.
Hon var på väg från jobbet och blev nog rätt förvånad! :)
 
Satt & bläddrade igenom en filmsida på nätet för att hitta något sevärt.
En Svensk film, Sherdil lät bekant så den ungdomsfilmen har jag kollat på.
Calera har varit med här ute, satt framför mig och tvättade sig, ;)
Sen gick hon & satte sig nedanför akvariet istället.. Jagat lite genom glaset också. ;)
 


Shiit, jag är så trött. Ut med Zenta & sen sova! 
 
 
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0