Allt eller inget

Läkarbesök på VPM idag, kändes sådär. Min läkare provocerar mig & min intelligens konstant
- vilket är både positivt & enerverande! ;)
Mycket i mitt liv det senaste har handlat om Allt eller Inget
- och ofta är det beslut som andra tar åt mig..
 
Det är hög tid att ta reda på vad Jag vill, orkar & klarar av - och hur jag ska ta mig dit.
Frågan är bara: Är jag stark nog för det?
 
Jag vet inte, men det återstår att se.
Ikväll börjar jag med en 5 dagars kur på Imovane, måste försöka få
någonting att fungera som det ska, börjar med sömnen. 

Har åsidosatt den i ett halvår eller något, men inte mer nu. 
Jag tänker inte beröva min kropp på något som är så viktigt!
Ni vet vad som händer om man inte sover ordentligt, efter ett tag va?
 
Ta hand om er! 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0