Ensam

Så, lämnade av Jonathan på flygplatsen imorse så nu är han på väg tillbaka till USA.
Han är inte "redo" för ett vuxet förhållande & en gemensam framtid,
så nu är jag inte bara ensam här utan...Ensam. :(
 
Nåväl. 
Har tagit sjukledigt från jobbet denna veckan. Min kropp är helt trasig.
Förra veckan vaknade jag varje natt av febersvallningar och/eller magproblem, och "febern" fortsätter.. =\ 
Ingen större skillnad i temp - det är bara symptomen som är som om jag hade 40 graders feber..
Jag har ont i varenda del av kropp & inget smärtstillande hjälper. 
Helt sjukt hur kroppen fungerar, vad den gör för att visa att man är på väg att "gå in i väggen". 
Hög tid att lyssna, nu när jag kan.
När jag är ensam.
 
Vet inte riktigt hur jag ska klara av alla hundpromenader, men det löser sig nog ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0