Hästar & andra pälsisar!

Kör en smärtstillande-fri dag idag.
Det går sådär än så länge - har arbetat lite med kroppen också! ;)
 
Har fixat lite smågrejer i köket idag, typ bytt till annan armatur ovanför diskbänken & sånt.
Satte på kopplet på Zenta (som blev som en liten valp för hon vet att då händer det något utöver det vanliga)
och åkte till Landvetter.
Min bästaste bästa - Jessie - hämtade upp oss vid bussen så åkte vi med henne till stallet.
Första gången jag träffade Jessies häst idag, superfin madame! :) 
 
Åh, det kliar i hela kroppen nu, saknar min alldeles egna häst (som galopperar på gröna ängar i himlen) att lukta på & pussas med varje dag. ❤
Jag behöver komma till stallet oftare, vet inte om min kropp fixar att rida mer än skritt nu, men jag vill iaf försöka.
Jag mår bra när jag är med de Stora fyrbenta pälsbollarna. 
 
Nu är vi på väg hem igen, sitter på bussen & lyssnar på One Direction ;) 
ska försöka hålla mig vaken hela dagen, städa & sånt kanske? :)
Det är en bedrift för mig att hålla mig vaken en hel dag just nu, om jag varit igång. 
Kroppen är helt slut och det värker överallt.
Men jag ska vinna över det här! ;D
 
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0