Hmm

Jag har börjat lära mig det där med att stå på migigen! Det är Mitt välmående!
Det var en del av mig jag trodde jag hade blivit fråntagen för alltid. 
Jag vinner:) 
 
Så, däckade en kort stund på soffan förut, efter att jag städat & fixat i köket. vaknade till när min kära Emelie ringde men vet inte om jag riktigt hängde med i samtalet eller om jag svävade in i dimman igen - förlåt! ^^
Lyckades att städa resten av lägenheten idag också, jippi
 
Dels, så vart jag så illa tvungen... ;)

Men sen är jag rätt anal med det där med städning. Jag gillar att ha det rent och undanplockat, helt enkelt. 
Skitsamma att jag får så ont så jag vill försvinna genom marken av ansträngningen ;)
(Har faktiskt bara städat ett fåtal gånger de senaste 2 veckorna, för att vara lite snäll mot mig själv.) 
 
Nu har jag tagit kvällen dock, ska kolla på en film & sedan ta kvällsrundan med Zenta innan jag ska sova. 
Hon ligger på sin bädd & pratar/snarkar, jag & Borlioz (ena jourplaceringen) har tagit soffan. ;)
 

Undrar om jag ens har skrivit om det där med jourhemsplaceringar här? 
Annars berättar jag mer om det i nästa inlägg, nu har handen domnat så det är dags att avrunda :) 
 
Godkväll! 
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0