Oj, oj!

Bilder från dagen! 
(På jourisarna, alltså!)
 
Borlioz är  rolig att leka med!
Han tog med sig leksaken på promenad utan att märka det 
- men undrade vad det var som lät bakom honom.. ;) 
 
 
Och gosa med, han ska bara bli pussad & klappad, hela tiden! Så mysig!
Och han älskar mig! :D 
Han spinner bara jag tittar på honom när han börjar bli lite trött. ❤ 
 
 
Oh! Här ska ni minsann få se!



Min Zeke hatar jourisarna. 
Har gjort från dag ett. Varenda en av de. 
Borlioz får en smäll bara han råkar vara i vägen när Zeke vill gå förbi.
(Zeke gapar t.o.m på Zac..grinkuk!)
Och ser ni? Ser ni?
Bolli kunde lägga sig bakom honom & Zeke rörde inte ens på huvudet för att kolla vem det var! 
Han smög dit och han lade sig ned väldigt försiktigt. Men det gick ju!
 
Nu är mina tjockisar ute & luffar i mörkret, 
hunden sätter sig & stirrar på mig vid minsta ljud jag gör.
Liten (Bolli, Borlioz..) ligger & sover & Vildingen (Vilda, Calera..) ligger just nu under middagsbordet.
 
Jag, jag ligger på soffan. 
Jag har ont i nacken & huvudet så jag vill bara vila en stund. ;) 


 



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0