Trippin'

Somnade sent för att jag försökte prata med Jon, hela natten har varit fylld av konstiga drömmar. 
 
I den senaste snubblade jag över en förlängningssladd & var så svag att jag inte kunde resa mig. När de väl fick mig stående så trillade jag efter en stund raklång bakåt & pappa sa till mamma att man inte ska mixa tabletter med alkohol. 
I min dvala kände jag drömmen slinka iväg så jag svarade att jag minsann inte druckit en droppe alkohol.
Jag hörde mig själv prata i sömnen, alltså. Sjukt skum känsla 😏
 
Så fort jag blundar så är jag tillbaka i drömmen - vaken..? Ska det verkligen kunna vara så? :p
 
Knaoot jag kan hålla mig vaken, satte mig upp i sängen men kan nog allt somna sittande såhär.. ;)
Helt förstörd, i både kropp & psyke nu.
Ska släppa ut hunden så hon får kissa, sen hpppas på att kunna somna om - helst utan drömmar. ;) 
 
 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0