14/2/14

Efter veterinärbesöket idag tog vi en sväng till Kungsmässan.
Köpte blommor som vi ska hänga i fönstrena här hemma & sedan gick vi till..
Okej, låt mig bara säga det här först:

Alla turer upp & ner, som varit i den rätt färska relationen med Kalle, hade kunnat få mig att lämna på stört.
Och jag vet att många tycker att jag borde ha gjort det. (Och jag har varit nära..)
Många vet dock inte allt och ingen av alla dessa många har egentligen någonting med våran relation att göra heller, för den delen..

Jag har valt K. Han vet vad det innebär, vad jag har för krav. 
När man på så kort tid, har tagit sig upp ur  många ormgropar
Men ändå står kvar, för att man vill bygga en bra framtid ihop..
- då vill man vara med någon. På riktigt.

Jag står vid min karls sida.
Och idag valde vi att förlova oss. 

Vad folk tycker om det, får de gärna hålla för sig själva.
Det är mitt finger ringen skall sitta på, mina känslor som spelar roll.
Vad jag vill & tror på.





Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0