Bitter

Jag är en sådan där bitter & krävande kvinna.
Eller inte! Inte vanligtvis.
Inatt är jag satansjävlahelvetesskitkuk-irriterad. 😰😱😫
Somnade vid 01:30, sedan kom K in & lade sig runt 03..
Och sedan dess har jag varit vaken. 
Jag var genomsvettig, men ändå skulle han hålla om mig,
- fast jag avskyr att vara varm.

Han gick senare upp på dass, jag gick då upp för att göra
en kopp té. Han kommer ut i köket & jag säger att jag vill ha kakor.
"Men vi köpte ju två sådana paket härom dagen.." försöker han.
Ja, men det var då det! 😤
"Jag kan lätt äta två paket om dagen.."

(här följer en rad saker & ord, som är personligt & som jag inte vill dela med mig av här.. 😉)

Och när det kommer till att sen ifrågasätta vad jag stoppar i min kropp... Ajajaj!
Sedan står han och skämtar om det. Om mig. 
Blev så fruktansvärt arg så jag höjde rösten & sa åt honom att jag minsann menar allvar. 😡😵
Det händer inte allt för ofta. 
(Som tur är - jag hatar att vara grinig, det ger mig ångest..)

Håhå, jaja! Jag kan inte sova. Jag vill ha kakor. 
Cravings. Shit, alltså! 😳🔫

Om 10 minuter öppnar Q8 här i Biskop & jag funderar på att sparka upp gubben ur sängen bara för den sakens skull. 😆
Så jag kan få sova en liten jävla stund inatt. 😩
Klockan 7 ska vi tvätta..

Jag är Bitterfittan (som skriver med ett leende) - nu ska jag sova! 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0