Bra dag!

När jag får pyssla så mår jag bra. :)

Hittade en väggljusstake för en tia på loppisen, och ett silverfat för 25kr.

Sovrummet



Vi åkte vidare till Mio, för att kolla på skoställ.. 
Hittade som jag älskade, men de kostade nästan lika mycket som min hyra. ;)

Hittade en tavla, två vaser och lite prydnadsgrönt. 

Vardagsrummet



Tavlan skall jag sätta upp imorgon, måste bara fixa betongkrokar först. :)

Jag hittade dock en soffa jag föll pladask för också!


Med min snygga man i, dessutom. :)

Lagade korv stroganoff när vi kom hem, sen har jag pysslat & städat lite.

Sitter i soffan med min man sovandes i knäet, med min lillpojk bredvid sig.


Ska få in oss i säng snart, ska sparka K ur sängen 06:30 för att skicka honom till jobbet. 
Man kan inte stanna hemma för att man mår dåligt över / är sur för reaktioner som man själv skapat genom ens handlingar. :)

Nåväl, god natt på er!




Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0